Dreptul la replica!

Ma declar profund dezamagit de felul in care candidatii PDL si PNL incheie campania electorala.

De mai bine de un deceniu, am muncit la un proiect medical al Unitatii de Primire Urgente alaturi de o echipa profesionista. Toata activitatea noastra se traduce in: daruire, respect, competenta. Sunt mii de oameni cu care am interactionat, sunt ore nesfarsite petrecute alaturi de acesti oameni. Suferinta lor m-a determinat sa ma implic, sa schimb sistemul decizional, sa lupt pentru proiectele care tin de sanatatea noastra. Asadar, am decis sa candidez la Camera Deputatilor pentru a finaliza principalele proiecte de sanatate ale Iasului.

Desi am interactionat in momente extrem de dificile, nimic din suferinta oamenilor pe care ii tratez zilnic nu tradeaza lipsa demnitatii. Din pacate, candidatii PDL si PNL din Colegiul 8 au facut dovada unui compartament lipsit de demnitate si etica. Vizibil deranjati de faptul ca sunt un competitor cu sanse reale in Colegiul 8, au decis sa ma atace in caricaturi total lipsite de fundament si la o emisiune la care eu nu am fost invitat si implicit nu mi-am putut exercita dreptul la replica.

Mai mult, am aflat cu surprindere ca mi s-au facut si cadouri. Il asigur pe domnul Carlan ca stiu regulile de interventie chirurgicala, desi specializarea mea este Medicina de Urgenta.

Am fost surprins sa aflu (www.newsiasi.ro) opinia actualului senator Dan Carlan care sustine ca politicienii pot sa trateze cetatenii «cu mainile murdare ».

Vreau sa il anunt public pe dl. Carlan ca stiu sa fiu medic si in politica.

Dr. Tudor Ciuhodaru


3 Responses to Dreptul la replica!

  1. Radu P says:

    Orice ar zice oricine doctorul Ciuhodaru e cu adevarat OM ,si zic asta nu doar ca fost pacient, ci si in urma intalnirile ulterioare din curtea spitalului ori de pe strada. Cine a observat asta, ca si mine. stie despre ce vorbesc, si nimeni nu cred ca ii poate contesta acestui om calitatile pe care le are. Felicitari Tudor Ciuhodaru si stau acum in dilema daca sa-mi doresc sa ajungeti in parlament, pentru ca ar fi o pierdere sigura pt spital si pentru oamenii care au nevoie de Dumneavoastra si pe care ii veti priva macar de o vorba buna care sa ii ajute sa treaca mai usor peste suferinta care i-a adus acolo. Inchei spunand ca putini sunt oamenii care au dreptul sa stea in fata oricui atat de linistiti cum poate sta acest OM.

  2. silviu says:

    va iubim domnule doctor (deputat) si asteptam rezultate de la dumneavoastra oricum noi avem rabdare si ca veti fi la fel de bun ca deputat cum sunteti ca si medic. pupici L & S

  3. Reea says:

    Ca fosta pacienta ,ma simt foarte mandra ca am foast tratata de dumneavoastra, experienta, omenia si profesionalismul va recomanda .Personal, imi pare rau ca plecati,dar ideile mari pot fi aduse la indeplinire doar de oameni deosebiti, asa ca noi, iesenii, avem incredere deplina. Felicitari, mult succes si forta de munca va doresc!

Leave a Reply

